utorak, 26. lipnja 2018.

TATA NAS JE NAPUSTIO KADA SAM IMALA 15 GODINA OSTALA SAM SA MAMOM...

Posted by AFAN on lipnja 26, 2018 | No comments

Tata nas je napustio kada sam imala 15 godina i ostale smo da živimo mama i ja same. Mama nikada nije radila i bukvalno nismo imali od čega da živimo. Patile smo se par mjeseci, a onda je mama odlučila da se počne baviti “najstarijim zanatom” počela je da spava sa muškarcima za novac. 5-10 eura dnevno moglo nam je biti da preživimo.


Međutim tada sam joj predložila da ja koja sam bila još uvijek nevina prvo “prodam svoju nevinost” nekom gradskom tajkunu, a onda da joj se pridružim, ono kao porodični biznis. Ona mi je tada kroz suze u očima rekla da to što sam predložila uopšte nije uredu, ali… bez obzira na sve i ukoliko sam zaista spremna na tako nešto da možemo pokušati. U tom trenutku sam imala nepunih 17 godina i iskreno uveliko sam imala želju da TO radim, tako da bilo je to ugodno sa korisnim. O ciframa ne bih, ali nakon toga, kada smo počele zajedno da radimo bilo nam je mnogo bolje…


Koliko god zvučalo loše, koliko god moja mama u cijeloj priči izgledala loša jer mi je dozvolila da to radim ona je moj heroj i moj životni uzor. Kad nam je bilo najgore, kada smo umirale od gladi ona je našla način da nas podigne. Dobro smo zaradile, ali ono što je važnije upoznale smo moćne ljude. Ja sada imam 33 godine, sretno sam udata i radim u jednoj državnoj instituciji, vanredno sam završila fax, mama takođe ima dobar posao, naravno zahvaljujući tim moćnim ljudima… Uspjele smo, a kako i na koji način manje je važno…

0 komentari:

Objavi komentar