subota, 9. lipnja 2018.

ŠARENI KOLAČ! Dekorativan,ukusan,jednostavan,sta reci vise…

Posted by AFAN on lipnja 09, 2018 | No comments

Potpuno sam obnovila svu opalu kosu za 2 mjeseca…»»
Sastojci
10 soljica brasna
1 prasak za pecivo


5 soljica secera
5 soljica vode
3 soljice ulja
2 kasike kakaa

Priprema
Brasno, prasak za pecivo i secer pomesati.Dodati vodu i ulje i dobro izmesati, da bude glatka masa, bez grudvica.
Podeliti dobijenu masu na dva jednaka dela, i u jedan staviti dve kasike kakaa, a drugo ostaviti kako i jeste.
Podmazati tepsiju i sipati testo> u sam centar tepsije sipati malo belog testa(ja sam radila manjom kutlacom, a moze i kasikom, recimo po tri kasike jer sto se manje stavi kolac je sareniji),zatim u istu tacku u belom testu sipati tamno testo i tako sve dok se ne potrosi materijal.
Kolac staviti da se pece na 200 stepeni


E sad postoje dve varijante
Napraviti preliv od 2 soljice vode i isto toliko secera, i preliti vruc kolac vrucim prelivom ili ko ne voli preliv…
posuti prah secerom
pre pecenja
ispecen kolac
Sareni kolac priprema
Sareni kolac parce-ovog puta sa praskom za pecivo
Sareni kolac jos jedna slika
Posluživanje
Ja nisam trenutno imala prasak za pecivo i u nedostatku istog sam stavila sodu bikarbonu jednu kasicicu,inace sa praskom za pecivo malo vise naraste i bude kompaktniji,al vec smo pola pojeli tako da ocigledno i ova varijnta moze kad kao i ja nemate trenutno prasak za pecivo.
Soljica za meru je ona manja za crnu kafu.
http://www.coolinarika.com/

0 komentari:

Objavi komentar