četvrtak, 21. lipnja 2018.

PORODILA SAM SE PRIJE 3 MJESECA I JOŠ UVIJEK DOJIM BEBU

Posted by AFAN on lipnja 21, 2018 | No comments

Porodila sam se pre 3 meseca i još uvek dojim moju bebu. Međutim, otac mog muža, moj svekar me pitao da li bi mogao probati moje mleko, da me podoji jer ga samo zanima UKUS. Malo je reći da sam ostala šokirana. Nakon toga sam izbegavala svekara u širokom krugu…



Međutim, nekoliko dana posle kada je muz otisao da otera kola na tehnicki pregled ostala sam sama sa svekrom u kuci. Nisam primetila da su vrata bila otvorena i svekar je stojao kod vrata i posmatrao kako dojim dete malo je reci da sam se sokirala kad sam videla svekara da me svo vreme posmatrao. Istog momenta sam se obukla i zalupila vrata pred njegovim nosem…



sad skupljam hrabrosti da kazem muzu za ovo sto se desilo, ali se plasim da mi ne poveruje… Sta da radim???

0 komentari:

Objavi komentar