subota, 9. lipnja 2018.

Obukla sam najkracu suknju koju imam i najdekoltiraniju bluzu i odmah tog jutra otišla sam kod šefa

Posted by AFAN on lipnja 09, 2018 | No comments

Kad sam tražila godišnji pitao je šef žašto baš tad. Rekla sam da mi je tad muž na godišnjem pa da možemo na more sa decom. On je počeo da me odmerava i govori izmišljotine da nam je gužva na poslu, da ne mogu tad nego mesec dana kasnije.


Odmah dan posle obukla sam najkracu suknju koju imam i najdekoltiraniju bluzu i odmah tog jutra otišla sam kod šefa na razgovor i jednim potezom dobila sam godišnji odmor, ono što se desilo na šefovom stolu mi je omogućilo da odem sa svojom porodicom na odmor, da zaboravim na sve probleme,on inače nema porodicu,


niti ženu pa mi se čini da mi zbog toga nije odobrio godisnji odmor, ne razume kako je to kad imaš porodiicu. Meni je porodica na prvo mesto i sve bih uradila da sam kraj nje.

0 komentari:

Objavi komentar