subota, 30. lipnja 2018.

MUŽ I JA ODVELI SMO ČETRNAESTOMJESEČNU BEBU U PARK.... U BLIZINI JEDNE PRAZNE LJULJAŠKE...

Posted by AFAN on lipnja 30, 2018 | No comments

Muž i ja odveli smo četrnaestomesečnu bebu u park. U blizini jedne prazne ljuljaške stoji dečak koji nema više od 7 godina. Prilazim i stavljam bebu na ljuljašku, a on u ruci drži pola pakovanja keksa i nudi moje dete. Pruža ruku meni da uzmem i tada vidim da su mu ručice prljave, jakna pocepana a pantalone pohabane. Uzimam keks i dajem svom detetu.


On pridržava ljuljašku i pomaže mi da je ljuljam. Pita me koliko je sati? Da li ima 12? Odgovaram mu da nema i pitam ga da li tad roditelji dolaze po njega. Kaže mi da mu je čika iz obližnje pekare rekao da dođe u jedan. Svakog dana ide u tu pekaru, odnese džak sa đubretom do kontejnera, a on mu zauzvrat da dve kese starog peciva.


Ne mogu da vam opišem kolika me je tuga oblila u tom trenutku! Pitam ga da li je gladan i da li bi zeleo da mu kupim neko pecivo, a on sleže ramenima i kaže mi:”ako hoćeš” uz stidljivi osmeh. Iste sekunde odlazim do pekare i kupujem mu rol-viršlu. Vraćam se i dajem mu.NIKADA U ŽIVOTU NEĆU ZABORAVITI NJEGOV OSMEH!

0 komentari:

Objavi komentar