utorak, 12. lipnja 2018.

KRUPNIJA SAM DJEVOJKA IMAM 15-tak KILOGRAMA VIŠE.....

Posted by AFAN on lipnja 12, 2018 | No comments

-Krupnija sam devojka, imam 15-tak kilograma više, što bi danas plitki mozgovi rekli „debela“. Napravila sam jedan profil na sajtu za upoznavanje, dopisivala sam se neko vrijeme sa jednim momkom i dogovorili smo se da se nadjemo u gradu i da popijemo kafu. Mjesto nalaska je bilo takvo da on vidi mene dok dolazim a ja njega ne.


U trenutku kad sam prilazila gradu poslao mi je poruku: „E moram brzo nazad kući, bratu da otključam kuću, jel možemo da pomjerimo izlazak za malo kasnije. Odgovorila sam da može naravno, na peti se okrenula i otišla lagano kući.
Sve je meni bilo jasno, video mi figuru, nije htio da troši svoje vrijeme da sjedi sa debelom djevojkom. To što sam debela ne znači da sam manje vrijedna od mršavijih


djevojaka. Boljelo je neću lagat, prošlo je. Muškarci, molim vas, ne morate biti sa nama, ali makar pazite na naša osjećanja, nećemo vas pojesti, nismo hanibalke…

0 komentari:

Objavi komentar