nedjelja, 24. lipnja 2018.

KADA SAM IMALA 11 GODINA MAMA SE PREUDALA...POVELA JE I MENE SA SOBOM...

Posted by AFAN on lipnja 24, 2018 | No comments

Kada sam imala 11 godina mama se preudala. Povela je i mene sa sobom i od tada moj život je pakao. Njen novi muž MOJ OČUH je ugledan, jedan od poznatijih ginekologa, svi ga poštuju, ali… Od moje 13-te godine redovno me “pregleda”, kao radi preventive.


Čak je i mamu ubijedio da je to za moje dobro. Baš sam se grozno osjećala, a onda kada sam imala 17 godina on je, naravno ko drugi utvrdio da sam izgubila nevinost. Kada je to vidio rekao mi je da će sve da ispriča mojoj mami. Poznavajući je znala sam da bi me ubila od batina počela sam da plačem i molim ga da joj ne govori. Predpostavljate na koji je način udovoljio mojim molbama. Morala sam i sa njim da se… JE…!


Međutim nakon toga to je postalo skoro svakodnevna rutina i trajalo je skoro 3 godine, jednostavno nisam znala kako da se izvučem iz toga. Na kraju sam se sa 20 godina udala, odselila se u Njemačku, ali to vrijeme provedeno sa njim mi je toliko urezano u pamćenje da se još nisam oporavila i nema dana, nema noći da se toga ne sjetim… GROZNO 🙁

0 komentari:

Objavi komentar