petak, 29. lipnja 2018.

KAD KOD MI JE DOSADNO SJEDNEM PORED MUŽA I KRENEM DA GA ZEZAM...

Posted by AFAN on lipnja 29, 2018 | No comments

Kad god mi je dosadno sjednem pored muža i krenem da ga zezam, čačkam, bockam, štipkam za obraze, gurkam, mazim, gnjavim, ljubim ili ga samo posmatram dok me ne pogleda svojim lijepim okicama.


Danas sam ga tako počela čačkati i onakon samo par sekundi mi je udario pljusku… Šokirala sam se i počela da plačem, a on je tada ustao i otišao u drugu sobu da gleda utakmicu. Nakon što je utakmica završila izašao je i izvinuo mi se, rekao je da je bio nervozan zbog rezultata…


Još uvijek sam u šoku, u braku smo 3 godine i ovako nešto nisam mogla ni u najgoroj noćnoj mori da zamislim. UDARIO ME! Volim ga kao boga, ali nakon ovoga totalno sam zbunjena… šta je sljedeće!?

0 komentari:

Objavi komentar