četvrtak, 14. lipnja 2018.

JA I MOJ BUDUĆI SUPRUG DRŽIMO FIRMU. POSJEDUJEMO KAMIONE I AUTOBUSE. ZNAM DA VOZIM OBOJE...

Posted by AFAN on lipnja 14, 2018 | No comments

Ja i moj budući suprug držimo firmu. Posjedujemo kamione i autobuse. Znam da vozim oboje. Jednom prilikom sam sjela za kamion prije nego što će moj muž krenuti na


posao. Kada sam sjela vidjela sam njegovo auto, dodala gas i prestigla njega. Išla sam 170 km/h. On je tada vidio da je naš kamion. Kada sam stala na benzinsku pumpu, on je stao i izderao se:”majmune jedan, kamion se ne vozi tako brzo i nisu ovo trke a


kamoli autoput!” (imala sam obučeno staro odjelo i kacket na glavi) Tada sam se ja okrenula i on je samo stao. Bio je baš iznenađen. Nije znao da ja tako vozim. Tada je priznao da sam ja najbolje vozacica ikada i izvukao prsten i zaprosio me.

0 komentari:

Objavi komentar