ponedjeljak, 11. lipnja 2018.

IZAŠLA SAM SA JEDNIM MOMKOM U BAŠ SKUPI RESTORAN. IZGLEDAO JE KA SAVRŠEN...

Posted by AFAN on lipnja 11, 2018 | No comments
Image result for Izašla sam sa jednim momkom u baš skupi restoran. Izgledao je kao savršen momak,
Izašla sam sa jednim momkom u baš skupi restoran. Izgledao je kao savršen momak, neko sa kime bi se moglo živjeti. Imao je sve, novac, automobil, stan, smisao za humor… ma jednom riječju sve! Najeli smo se i napili, skupa hrana, skupo vino i kada smo krenuli kući šokirao me je kada je rekao,


da praktikuje da svako plaća svoje, znači pola pola, jer ne želi da ga iko iskorištava.
Koji debil od muškarca, moralo je biti nešto, jer niko nije savršen. Naravno rekla sam mu da sam zaboravila novčanik i da on plati, a ja ću da mu kasnije vratim.


Jedva je pristao, kao da mu nije dovljno što je cijelu noć za stolom imao takvu ljepoticu, nije da se hvalim, ali izgledom sam za njega čista premija.

0 komentari:

Objavi komentar