petak, 8. lipnja 2018.

IMAO SAM SVE, SADA NEMAM NIŠTA, ŽIVOT MI SE TOTALNO RASPAO…

Posted by AFAN on lipnja 08, 2018 | No comments

IMAO SAM SVE, SADA NEMAM NIŠTA, ŽIVOT MI SE TOTALNO RASPAO… Imao sam suprugu kakvu svaki muškarac može samo poželiti. PREDIVNA OSOBA, savršena supruga i još bolja majka našem sinu jedincu. Prošli vikend smo se nešto posvađali zbog moje mame, nebitno i nakon toga sam sa drugarima otišao u kafanu. Sve se brzo dešavalo, tugu sam ublažavao pićem, a onda ni sam ne znam kako završio sam u magacinu sa konobraicom i…


PREVARIO SAM MOJU SUPRUGU. Za 11 godina braka to je bilo prvi put da je prevarim, odma sam se iz kafane zaputio kući i bez razmišljanja o posljedicama odlučio da mojoj supruzi sve priznam. Kada sam došao, sve sam joj ispričao, rekao sam joj da se kajem, a ona je tada samo rekla DŽABA, MA KOLIKO TE VOLIM, PREKO TOGA TI NE MOGU PREĆI…


te je otišla u gostinjsku sobu… Ujutro kada sam ustao, tražio sam je da razgovaramo, ali već je bila otišla kod svojih roditelja. Evo 10 dana niti želi da me vidi niti da sa mnom razgovara… klinca sam vidio samo jednom i to ga je brat moje, još uvijek, supruge doveo u park. Ne znam kako ću dalje da živim bez nje i bez mog sina… ako mi ne oprosti i ako mi se ne vrati razmišljam da sebi oduzmem život, jer moj život bez njih dvoje nema nikakvu vrijednost.

0 komentari:

Objavi komentar