petak, 8. lipnja 2018.

IMAM 20 GODINA I OD PROŠLE GODINE RADIM U NJEMAČKOJ KAO MEDICINSKA SESTRA...

Posted by AFAN on lipnja 08, 2018 | No comments

Imam 20 godina i prošle godine sam otišla u Njemačku da radim kao medicinska sestra… ono briga o starim, nepokretnim i iznemoglim staricama i starcima. Međutim nakon nekih mjesec dana na intervenciji sam se upoznala sa jednim i ne tako nemoćnim i iznemoglim nijemcem.
Jurgen, ima 64 godine, samac i kako da kažem zaljubili smo se jedno u drugo, istina ja više u njegov novac i ono što ima, ali nebitno…
Predložio mi je da napustim posao i dođem da živim sa njim, da ga služim i tako to… kao neka vanbračna zajednica da tako kažem. Željela sam ga učiniti sretnim i jednom prilikom sam mu “podvalila” tablete za potenciju… nije znao da šta je popio i nemate pojma kako je bio oduševljen nakon što je osjetio “reakciju” iskreno i meni je bilo lijepo.


Međutim, desilo se nešto što nisam očekivala, on je tako brzo “završio” da me iznenadio… nismo koristili zaštitu, mislia sam ono ima 64 šta će mu, ali nakon što je prošao mjesec, mjesec i pol shvaila sam da sam TRUDNA. U početku mi je bio šok, razmišljala sam o abortusu, međutim u ovoj dalekoj zemlji za mene je to bilo nemoguće izvesti.


Rekla sam mu o čemu se radi i zamolila ga da mi pomogne vezano za abortus, međutim kada je saznao da će postati tata oduševio se, istog trenutka mi rekao da će da me oženi i da će sve što ima da ostavi meni, osnosno našem djetetu. Ne mogu da vjerujem, mislila sam da se šali, ali u petak sam se stvarno vjenčala za njega… za dva mjeseca ću da rodim… wow kako mi je bukvalno preko noći život postao… SAVRŠEN… Čuda se dešavaju i lično sam to osjetila!
Preuzeto sa: http://sve-za-vas.info

0 komentari:

Objavi komentar