srijeda, 13. lipnja 2018.

15.000 EURA SAM PLATIO DA MI ŽENU ZAPOSLE U POREZNU INSPEKCIJU, ALI TO ŠTO SAM URADIO ME MNOGO

Posted by AFAN on lipnja 13, 2018 | No comments

15.000 eura sam platio da mi ženu zaposle u poreznu inspekciju, ali to što sam uradio me mnogo više koštalo. Bili smo u braku skoro 6 godina i moja žena je bila jako nesretna jer je završila ekonomski fakultet, a nije mogla da dobije posao.


Realno joj posao nije ni trebao, jer sam iz jako bogate porodice. Naravno ništa joj nisam rekao, mislila je da je sasvim legalno dobila posao, a onda je nakon samo dva dana bukvalno nestala, nije se vratila sa posla. Kada sam je pozvao na mobitel, rekla je da se u moju kuću neće ni vraćati, jer joj nisam pružio ono što je očekivala od mene u braku. Kako mi je rekla,


TREBALA JOJ JE SAMO FiNANSIJSKA SIGURNOST, ono da radi, da ima svoj novac I sada kada je to napokon dobila odlučila je da se razvede od mene. NEMATE POJMA kAKO SAM IZNENAĐEN I ŠOKIRAN, ne znam kako da se postavim u cijeloj ovoj situaciji, mislim neke “zle” misli mi se motaju po glavi, ali opet ne znam kako je najbolje da joj se osvetim.

0 komentari:

Objavi komentar