četvrtak, 17. svibnja 2018.

ŽIVOT MI SE SRUŠIO U JEDNOM DANU. BILI SMO U VEZI 7 GODINE, SRETNI..

Posted by AFAN on svibnja 17, 2018 | No comments
Image result for ŽIVOT MI SE SRUŠIO U JEDNOM DANU. BILI SMO U VEZI 7 GODINE, SRETNI..
Život mi se srušio u jednom danu. Bili smo u vezi 7 godine, sretni, veseli, voljeli se (bar sam tako mislio)… Vjenčanje smo odgaćali jer ja nisam iz bogate porodice i trenutno sam bez posla, ali još sam mlad tek mi je 35 godina. Jednostavno nisu postojali uslovi da se osamostalimo. Prije 3 moći moja ljubav mi je na kraju izlaska kada sam je otpratio kući rekla ovo je naš zadnji izlazak, eto da znaš, ja se sutra udajem.




Nije mi htjela reći za koga. Sutri dan sam prestajao ispred njene avlije i kada sam vidio za koga se udaje pao sam u nesvijet, vjerujte da od silnog stresa, šoka da su me morali odvesti u hitnu pomoć, toliko mi je bilo loše.




Udala se za lokalnnog probisvijete, kojeg smo često komentarisalai da je najveći ološ u kraju. Mlađi je od nje dvije godine, ali tata mu je jedan od najbogatijih ljudi u kraju. Eto ljubav, pažnju i sve ostalo je prodala za malo novca. Žalosno, ne znam dali ću uspjeti preživjeti ovo sve, mnogo me boli…

0 komentari:

Objavi komentar