ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

ZABORAVIO SAM DA ZAKLJUČAM VRATA OD STANA I LEGAO DA SPAVAM...

Posted by AFAN on svibnja 14, 2018 | No comments

Jedne noći sam zaboravio da zaključam vrata stana i legao da spavam. Pošto živim sam dao sam devojci ključ da može da uđe kada hoće i onako kroz san čujem da se otvaraju vrata i kontam da je ona.




U jednom trenutku se otvaraju vrata sobe gde spavam i osećam ruke koje pipaju po krevetu i umalo dase šlogiram kada sam čuo grub, muški glas kako se dere “Pomeri se”. Skočio sam iz kreveta kao oparen i iz straha nikako da upalim svetlo.




Kada sam konačno našao prekidač imam šta i da vidim, komšija sa gornjeg sprata mrtav pijan pogrešio stan i ušao kod mene. Od te večeri proveravam po tri puta da li sam zaključao pre nego što legnem.
Izvor: (ispovesti.com)

0 komentari:

Objavi komentar