četvrtak, 10. svibnja 2018.

VRATIO SAM ŽENI TRI PUTA VIŠE....

Posted by AFAN on svibnja 10, 2018 | No comments

Vratio sam zeni tri puta vise…. Vracao sam se sa posla kuci kada sam usao zatekao sam svoju zenu sa drugim covekom kako vode ljubav nisam znao sta da radim malo sam vikao ali i to nije resenje za nesto tako sto mi




je ucinila ona je pocela da mi se izvinjava i da se pravda rekao sam joj da izadje iz kuce i da se vrati za nekih sat vremena dok ne razmislim sta cemo dalje razmisljao sam i….
odlucio da pozovem tri lake devojke i da vodim ljubav sa njima kada ona dodje tako je i bilo dok sam cepao jednu i lizao drugoj u tom trenutku je usla moja supruga i




videla sve to rekao sam joj da te ne bi ostavio ovo je bilo jedino resenje da budemo ravnomerni sve to je prihvatila bez problema.

0 komentari:

Objavi komentar