srijeda, 9. svibnja 2018.

TOLIKO SAM RAZOČARANA....MOJA MAMA SA SVOJIH 53 GODINE JE TRUDNA....

Posted by AFAN on svibnja 09, 2018 | No comments

Toliko sam razočarana da ne želim više da živim niti jedan dan. Moja mama, kamo sreće da mi i nije mama je sa svojih 53 godine TRUDNA!!! Već je u četvrtom mjesecu i ne može ni abortirati. GROZNO! Sramota koja će me u grob otjerati.




Vjerujte trudnoća nije problem, problem je to što se pokazalo da je moja mama neviđena drolja, jer je prije nepunih 6 mjeseci moj tata, moj anđeo, čovjek koji mi je cijeli život bio i mama i tata i drug i drugarica, čovjek koji se jednom rađa na žalost preminuo, nakon povreda nastalih u saobraćaknoj nesreći. Znači mama je samo par dana nakon toga, Bože… dok smo je tješili i ja i familija i prijatelji ona je TO radila sa nekim svojim i na neki način čak nas pravila budalama.




Jedno je sigurno, iako još nisam punoljetna, BJEŽIM od kuće, od nje, bježim iz sela jer ne želim da budem tu kada počnu priče, a sama mi je toliko odvratna da je ne mogu ni pogledati. Tata je preminuo, ali mi je ostao da živi u mojim mislima, a mama iako je još živa truditi ću se da je skroz izbrišem iz mog života. Ko bi rekao, prije samo 6 mjeseci sam imala idealan život, danas, danas sam u situaciji da se pitam koje zlo je iduće koje će da mi se desi.

0 komentari:

Objavi komentar