četvrtak, 10. svibnja 2018.

SVEKRVA ME NIJE PODNOSILA ZATO ŠTO SAM ŠKOLOVANIJA OD NJE…

Posted by AFAN on svibnja 10, 2018 | No comments

Bilo smo mladi, on 24 ja 21. Ludo smo se voleli, onda smo resili da se uzmemo. Ali je postojao jedan problem, njegova majka (moja svekrva) me nije podnosila zato sto sam skolovanija i od nje i od supruga.




Danas je doslo do psihickog borbe sa mojim suprugom, svekrva je izmislila pricu da ga varam.Ona svakog jutra prolazi pored jednog kafica kad odlazi do jedne pekare za hleba i tu je videla jednu identicnu curu kao ja, ona je ubedjena da sam to bila ja, na moje pitanje zasto niste prisli blize toj curi da uverite vas maloumni mozak da to nisam bila ja ona me samo s mrznjom pogledala i ucutala…




Volim svog dragog jer me je uvek stitio, ali sto se svekrva mesa u nas

0 komentari:

Objavi komentar