četvrtak, 10. svibnja 2018.

PREVARILA SAM MUŽA NA JEDNOM VJENČANJU, SA NJEGOVIM DRUGOM.....

Posted by AFAN on svibnja 10, 2018 | No comments

Prevarila sam muža na jednom vjenčanju, sa njegovim drugarom u njegovom automobilu i što je najcrnje on nas je poslao da idemo da kupimo cigarete jer je kao po običaju njega mrzilo da ide samnom. Koliko god trebala da se sramim posle toga ja sam čak osjećala i neku vrstu zadovoljstva jer mi je dosta njegovog ignorisanja i to je bilo tante za mante!




Dok smo imali novac bili smo srećna porodica, sad nemamo za šta pas da nas ujede to me baci u totalnu depresiju pa od muke prebijem ženu jer je ljenčuga koja ne radi ništa samo bulji u fejs. Djeca nam gladuju jedva uspijem nekako da zaradim kod privatnika da ne umremo od gladi, a nju boli briga šta ćemo sutra jesi. Pokušavao sam lijepim riječima da je natjeram da radim, i nisam uspio. Onda sam krenuo batinama ako je batine na urazume onda ću podnijeti zahtjev za razvod.




izvor : ispovesti

0 komentari:

Objavi komentar