ponedjeljak, 14. svibnja 2018.

NEKI DAN SAM PRETUKLA MUŽA, MALO SAM KRUPNIJA PA MI JE TO USPJELO....

Posted by AFAN on svibnja 14, 2018 | No comments

Neki dan sam pretukla muza ubila sam hljeb u njemu,bas onako kako muskarci udaraju zene tako sam ja njega jer sam sticajem okolnosti krupnija i jaca od njega.




Do sada ja on mene nekoliko puta istukao ali sam se bojala suprostaviti sve dok neki dan nije nesto govorio za svoju majku i krenuo me udariti,u trenutku sam dobila neku snagu i skocila sam na njega oborila ga i pocela udarati. Onda me poceo moliti da prestanem ali nisam prestajala nema gdje ga nisam udarila,kada sam prestala i ustala s njega vidjela sam da sam mu razbila usnu,arkadu i da ima sljivu na oku.




Rekao mi je da nisam normalna zena i da treba psihijatru ici,a kada oni udaraju zene to nema veze e pa ne moze vise ni tako. Savjetovala bih sve zene neka se suprostave svom muzu jer dosta je bilo nasilja nad zenama neka i oni vide kako je kada se dobiju batine.

0 komentari:

Objavi komentar