petak, 11. svibnja 2018.

NEDAVNO SAM SAZNAO DA MOJA KĆERKA OD 17 GODINA SPAVA SA MUŠKARCIMA ZA NOVAC...

Posted by AFAN on svibnja 11, 2018 | No comments

Nedavno sam saznao da se moje kćerka koja nema još ni 17 godina, moja mezimica, kako da napiše, spava sa muškarcima za novac i to sa muškarcima koji su mnogo stariji od nje. Samohrani sam otac i jednostavno nisam znao šta da uradim, kako da joj priđem, šta da joj kažem.




 Prije par dana sam odlučio da je pratim, čisto da se uvjerim da je to istina što se priča po gradu. Juče je ono 4 sata popodne taksijem otišla do jednog hotela, bilo mi je jasno šta će da radi. U tom trenutku dok sam sjedio u automobilu i gledao u pravcu hotela mislio sam da sam dotakao dno, da gore ne može od toga, vjerujte suze su se slivale niz moje lice, a onda negdje oko 7 sati iz hotela je izašla moja mezimica i to u društvu sa mojim polubratom i njegovim najboljim drugarom.




Obojica su stariji od mene, imaju po 44 godine, žene, djecu, imaju djevojčice njenih godina. Ne znam šta da radim, čak sam razmišljao da se ubijem, jer nema načina da sve ovo prebrodim, prosto je nemoguće da se popravi situacija, a nisam dovoljno jaka osoba da ovo breme nosim na leđima.

0 komentari:

Objavi komentar