četvrtak, 31. svibnja 2018.

NAKON ROĐENJA NAŠEG SINA I 9 GODINA BRAKA MOJ MUŽ SE ZALJUBIO U MLAĐU….

Posted by AFAN on svibnja 31, 2018 | No comments

Nakon 9 godina SRETNE veze, samo tjedan dana nakon rođenja našeg sina on nas je ostavi jer se zaljubio u drugu, mlađu. Nismo bili vjenčani, jer je uvijek govorio kako je to samo glupi papirić i ništa više…


ali… sve svoje riječi je pogazio u jednom danu. Ja sam davala sve od sebe pogotovo zbog malog ali kad to druga strana ne zeli jednostsvno ne ide. Ponašao se kao da me nikada nije ni poznavao, a rodila sam mu sina, a sada nakon 5 godina mi je drago sto je tako ispalo


Jer takav bezobrazluk,dreku i galamu ne bi nikom pozelila. A sada moje dijete i ja uzivamo! Samo mogu reci ako vidite da ne ide nemojte forsirati jer se nista nece promijeniti!!!!

0 komentari:

Objavi komentar