petak, 18. svibnja 2018.

Moja starija sestra se u subotu udaje za muškarca koje JA VOLIM :(

Posted by AFAN on svibnja 18, 2018 | No comments

Moja starija sestra se u subotu udaje za muškarca koje JA VOLIM 🙁 Imam 16 godina i već smo više puta ja i on imali odnose. Voli i on mene, ali ima 30 godina i kaže da je nešto ozbiljnije nemoguće da se desi između nas.




Sve što možemo imati je povremeno zadovoljavanje potreba. Međutim, ja to ne želim, mislim želim imati odnos sa njim, ali želim da bude samo moj, moj i ničiji drugo te sam zbog toga danas odlučila da sve javno ispričam. Sutra ću sestri reći istinu, zamoliti je da se ne vjenča za njega.




NADAM SE DA ĆE IMaTI RAZUMJEVANJA! A onda… moliti boga da ove dvije godine što brže prođu i da se ja vjenčam za čovjeka za kojeg sam spremna i umrijeti, toliko ga volim i 100% znam da ga volim više od moje sestre, te isto tako da on voli više mene i da sam malo starija moju sestru ne bi nikada ni pogledao. Držite mi palčeve da sve prođe kako treba…

0 komentari:

Objavi komentar