petak, 18. svibnja 2018.

KOLAČ SA JAGODAMA KOJI SE ŠIRI INTERNETOM I SVE VEČI BROJ JE LJUDI KOJI GA LAJKAJU

Posted by AFAN on svibnja 18, 2018 | No comments
Related image
Sastojci
400g mlevenog keksa
2dl đusa
450g sira
500ml slatke pavlake




250g šećera u prahu
500g jagoda
3 dl soka od jagoda
5-6 kašika šećera
2 kesice crvene želatine

Priprema
Mleveni keks pomešati sa đusom , pa utisnuti u kalup za tortu i oblikovati koru.




Sir izmiksati sa šećerom u prahu, kada se sjedini, polako dodavati slatku pavlaku i umutiti dok fil ne postane čvrst. Kada je gotov, sipati u kalup preko keksa.
Jagode iseći po želji, staviti u šerpu i kuvati sa sokom od jagoda i šećerom. Želatin umutiti po upustvu sa vrećice Kada su jagode gotove , skloniti sa šporeta, dodati želatin, dobro promešati i odmah preliti preko belog fila.
Ostaviti u frižider da se ohladi!
Ja sam pravila male promene, podelila sam belu kremu na dva dela, isto kao i jagode i želatinu...Čisto zbog dekoracije, što znači da sam na podlogu od keksa stavila polovinu bele kreme, pa sam skuvala prvo jedan deo od jagoda, stavila u zamrzivač da se stegne želatina. Pa onda na to svatila drgi ostatak bele kreme, i skuvala ostatak jagoda sa želatinom, prelila na belu kremu i u frižider!

0 komentari:

Objavi komentar