petak, 11. svibnja 2018.

IMAM 16 GODINA I BAŠ SAM POBOŽNA, NARAVNO NEVINA SAM…

Posted by AFAN on svibnja 11, 2018 | No comments

Imam 16 godina i baš sam pobožna, naravno nevina sam i nikada me ni jedan muškarac nije niti dotakao. Čak do prije 3 dana nikada nisam išla ni kod ginekologa na pregled, jednostavno nisam željela da iko gleda moje tijelo. Mama je mjesecima inzisirala i na kraju me doslovno “odvukla” na taj pregled, nakon kojeg se uopšte ne osjećam dobro.




U ordinaciji su me dočekala dva doktora, tačnije doktor i njegov asistent, dok je mama ostala vani. Legla sam na stol, naravno gola, a doktor je tada navukao kao neki zastor preko mog stomaka, tako da nisam mogla da vidim šta rade. Nakon par minuta rekao mi je da se okrenem na stomak, tačnije da se izguzim kako bi mi pregledao analni otvor. Tada mi je rekao da će osjetii blagu bol kada bude gurao instrument. Idućih skoro 20 minuta je gurao i vadio taj neki instrument, pri čemu sam dva puta dok je taj instrument bio duboko u mom anusu osjetila izuzetnu vrelinu.




Nakon tog pregleda evo tri dana imam strašne bolove u predjelu stražnjice, kada se pogledam u ogledalo tamo dole sam izuzetno crvena. Ne znam da li je to uobičajeno kod ginekoloških pregleda ili prvog pregleda. Pitala bih mamu, ali ona će odma tražiti da pogleda o čemu se radi a nekako mi se ne skida i pred njom. Pa et bila bih zahvalna ako neko zna od vas starijih da li je ovo moje stanje OK ili je nešto krenulo po zlu?
Izvor: ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar