srijeda, 9. svibnja 2018.

DOMAĆE SLATKO OD JAGODA....TREBAJU VAM SAMO 2 SASTOJKA

Posted by AFAN on svibnja 09, 2018 | No comments

Sastojci
1 kg. jagoda
1 kg. secera





Priprema




Dobro oprane i procedjene jagode preliti sa secerom u serpi u kojoj cete kuvati slatko.Ostaviti u frizider da odstoje oko 20 sati, a moze i manje.Jagode odpuste svoj sok i secer se rastopi, mada ne skroz.Staviti na vatru da se kuva slatko.U pocetku blago kasikom samo malo promesati da se ne bi jagode izgnjavile.Kada se otopi secer i pocne da vri vise ne mesati vec samo prodrmati serpu.Dok se kuvaju izlazi pena koju treba skidati.Kuvati na blagoj vatri, ali da slatko stalno vri.Posle mozda nekih 40 minuta uzeti dve do tri kasike soka iz slatka, sipati u tanjir prohladiti napolju da bi proverili da li je slatko kuvano.A proverava se tako sto kasikom zahvatimo sok, podignemo kasiku i izlijemo nazad u tanjir.Sa kasike treba izlaziti dva mlaza soka, ako samo kaplje ili curi onda treba jos dokuvati.Kada je kuvano prekriti ga mokrom iscedjenom krpom i ostaviti da se dobro ohladi.Sipati ga u dobro oprane tegle.
Posluživanje
Jako jednostavno samo sam ja malo opsirnije napisala za one koji ne znaju.Ovako kuvam slatko od crvenih tresanja i slatko od visanja.Bele tresnje se ne smeju ovako kuvati,jel bi pocrnele.I ovo je mala kolicina,ja sam vam dala samo primer.Ja ovde imam 4 kg. jagoda.

0 komentari:

Objavi komentar