utorak, 24. travnja 2018.

VARAM MUŽA....DA, VEĆ 4 GODINE, DO SADA SAM IMALA 3 PARTNERA...

Posted by AFAN on travnja 24, 2018 | No comments

Varam muža. Da, već 4 godine, do sad sam imala tri partnera.Znam da ćete me osuditi, jer ni meni nije svejedno, imam stalnu grižnju savjesti. Ali, imam i potrebe, a muž me ne primjećuje, ne spavamo po pola godine.


On stalno visi po kojekakvim sajtovima za upoznavanje. Svašta sam nalazila na kompijuteru, slike, poruke, ali ne i dokaz fizičke prevare (mislim da bi mi to bilo lakše nego sve te gadosti). Da stvar bude gora jako sam privlačna, svima sem njemu, a privlače ga lošije od mene. Ne mogu se razvesti, imamo troje djece, firmu i kredite. Imam osjećaj da ne znam kako dalje.

ISPOVEST 2:


Zajedno smo bili 4 godine. Bila je to ona ljubav iz snova, živjeli smo zajedno, zajedno se budili, po cijele dane glupirali, ljubili, mazili.. Bila mi je sve na svijetu, za nju sam bio spreman uraditi sve. Nije bitno šta, šta god. Zadnjih mjesec dana primjetio sam kako je postala druga osoba, to nije bila više ona moja mala curica.. Bježala je od mojih dodira. Stvarno nisam pronašao razloga zbog čega sve to, pokušavao sam razgovarati sa njom ali odmah bi nastala galama. Nakon par dana, sjela je pored mene i sve mi ispričala. Varala me je. Dok sam ja nju čekao kod kuće da dođe “sa posla” ona je njemu grijala krevet. Kada mi je sve priznala, nisam imao snage ni riječi progovorit, uzeo sam jaknu i izašao iz kuće. Dva sata sam sjedio na klupi i gledao u daljinu. Kada sam došao sebi, otišao sam kući i rekao joj da pokupi
svoje stvari i ode njemu, zauvijek. I stvarno je to učinila. Bilo je teško, ali s vremenom sam se navikao na to. Od toga su prošle 2godine, danas se udaje. Za njega.

0 komentari:

Objavi komentar